duminică, 10 octombrie 2010

Ocupatie de week-end - Quilling


Ce fac cand nu am ce face si stau prost cu nervii??? - Quilling.
Cum m-am apucat? Pai am o prietena care cand se plictisea rula hartie (stiu - suna ciudat) si din rulat in rulat hartie si navigat pe net a descoperit ea ca toata treaba asta are un nume (sa repetam) : Quilling si la americani are succes si e considerata arta.
Adevarul e ca la cat de mult iti ia sa faci o simpla floare putem cu usurinta sa spunem ca este o arta chiar si pentru simplul motiv ca implica arta rabdarii.
Acum ca am povestit putin despre treaba asta va las sa va delectati privirea cu ce poate iesi din hartie si rabdare.















4 comentarii:

  1. Daca scoate bani cu ele, data viitoare o sa cer taxa pentru capsoatoarele ale pe care nu intelegeam de ce le tot ia de la mine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu iti propun sa nu-i ceri taxa. Mai degraba la urmatorul puradel poti sa ii fortezi mana sa decoreze camera (gratis evident). Si poti face inca de pe acum un IOU.

    RăspundețiȘtergere
  3. nici nu stiam de asa ceva.
    foarte frumos realizate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc. Am sa transmit mai departe catre persoana care are rabdarea necesara pentru a realiza asa ceva.

    RăspundețiȘtergere