marți, 31 martie 2009

Legitima aparare a lui Ponta

Ce te sfatuieste iluminatul domn Ponta, printre randuri, sa faci daca iti intra hotul in casa in timpul zilei...invita-l la cafea, intreaba-l de familie, daca s-a gandit cumva sa te omoare si ce anume l-ar interesa sa ia dintre lucrurile tale de valoare pentru care ai muncit ca un sclav 8-12 ore /zi si vreo cateva week-end-uri.
N-a zis-o chiar asa pe fata dl Ponta dar eu am asta am inteles de la el cand s-a gandit sa clarifice definitia legitimei aparari. In acceptiunea dumnealui
"legitima aparare este acea situatie in care este respinsa, pe timpul noptii, patrunderea fara drept a unei persoane in locuinta, curtea sau dependintele altei persoane".
Eram tentata sa cred ca un om cu nevasta si copil are o idee ceva mai clara despre cum sa isi apere familia chiar daca are la dispozitie o duzina de bodiguarzi de la stat.
In opinia mea stimate domnule Ponta sunteti un imbecil, fost procuror (???) cu impresii de politician. Norocul nostru ca mai exista cativa politicieni inteligenti in Parlament care v-au tras de maneca de la camasa si acum daca ii crap capul hotului in timpul zilei se numeste tot legitima aparare si nu ca l-am atacat.
Data viitoare sa formulati o lege prin care sa le interziceti si hotilor sa intre in case in timpul zilei. Pana atunci, poate verificati pe propria pielea daca ziua aveti nevoie de legitima aparare in casa sau pe strada.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu