marți, 31 martie 2009

Programul cu publicul = Pauza

In fiecare zi aflu ceva nou. Azi cand m-am dus la facultate sa-mi iau diploma de licenta am aflat ca timp de 1h intre programul cu publicul si pauza secretarelor nu este nici o diferenta.
Pe usa secretariatul o coala A4 tiplata (ca sa nu mai poata sustine toate urarile de bine ale studentilor catre dnele secretare) afisa urmatorul program cu publicul 12-14 si pauza de pranz 13-14.
“Aaaaaa….nu va suparati daca ma duc sa scot bani pt diploma (acum platesti si originalul) si ajung inapoi la ora 13 mai aveti deschis?” “Nu!” “Pai, pe usa scrie ca aveti program cu publicul intre 12 si 14.?.” “Da, dar de la 13 la 14 avem pauza de masa!” “ Si atunci primiti publicul dupa ora 14?” “ Nu, dupa ora 14 nu mai lucram cu publicul.” “Deci toata ziua aveti doar 1h de program cu public nu 2h, asa-i?“ “Da...” “Multumesc”
Era inutil sa mai continui discutia.
Ma bucur ca am absolvit.

Un comentariu:

  1. Cred ca am terminat aceeasi facultate fiindca imi este extrem de cunoscuta situatia :)

    RăspundețiȘtergere