luni, 27 februarie 2012

AcZ la Absolut

Atat de multe personalitati are AcZ a mea incat uneori ma incurc in ele. Dar cea mai de pret, in zilele in care te simti naspa si crezi ca n-ai nici o sansa la un ras copios, e acea personalitate a ei cu performante inegalabile cand se pune problema astfel: “care din noi a batut un nou record”. Atunci iese la suprafata o AcZ mica, firava, cu o claie de par negru pe un capsor atat micut incat abia il gasesti. Cu o voce subtire, o mana in aer si un zambet tamp zice: “Eu! Eu! Sa va povestesc eu ce am mai patit. P-asta n-o stiti sigur! Stati jos, ca vine.”
Acum apar si eu aici cu o mana in aer si zic: “Te parasc! ABSOLUT!”.
AcZ cea firava e o intarziata recunoscuta de toata lumea. Tot ea e si cea mai capabila sa:
- spuna ca ea nu stia nimic despre faptul ca s-a schimbat ora de 2 zile si sa o crezi dupa ce ai asteptat-o 60 de minute in frig. Draga mea nu-i deloc imposibil daca iti iei concediu 2 zile si dormi. Dar e ciudat cum totusi nu te-a pus pe ganduri faptul ca programul din ziar nu se potrivea cu cel de la tv. Te banuiesc ca ai inchis programul si ai zis : “Niste idioti. Nu stiu nici sa scrie un amarat de program. Eu fac FG-uri, cercetari si statistici complicate si astia nici dupa dictare nu stiu sa scrie.”;
- sa iti spuna senin ca ea nu intelege cum s-a imbatat de la berea fara alcool. Iti zic eu imediat: ai uitat sa mentionezi ca o vrei fara alcool. Go Marley! ;) ;
- sa plece cu sticla de alcool plina ¾ , dintr-un club si sa o introduca intr-un alt club fluturand-o nonsalant prin fata bodyguardului. “Nimic nu se iroseste. E pacat de munca alora care au imbuteliat-o si de a celor de la distilerie.” Te cred. Deci cu ce taxi ai mers tu in seara aia? Dupa 30 de min de lectii de soferie cu tine sunt curioasa sa vad daca taximetristul a imbunatatit tehnicile de condus;
- sa agate pe strada oameni pentru o cercetare spunandu-le ca e intr-un mare rahat. Si pe deasupra sa mai fie si un grup de fix atatea persoane cate avea nevoie si disponibil. Auzi tu ce-ai mancat in copilarie? “Ciocolata” in cantitati industriale?;
- sa aiba accident cu motorul pentru ca o cretina deschide portiera fara sa se asigure, sa zboare de pe motor si inainte sa lesine sa-i spuna imbecilei, tinand telefonul in mana: “Vino putin mai aproape te rog. Ha! Ti-am facut poza proasto! Atat iti trebuie, sa incerci sa fugi!” Bineinteles ca dupa un salt maret in trafic a scapat doar, spre fericirea tuturor, doar cu degetul mare de la picior luxat;
- sa foloseasca o strecuratoare pentru ceai ca sa isi strecoare verdeata si legumele din supa. Mai bine incalzesti niste apa sau faci un ceai. Iti fac eu unul de leustean, imi iese perfect. Am si martori ca-i bun.

Esti un fenomen invers proportional cu statura. D-asta nu-mi explic nici pana in ziua de azi cum de esti singura persoana (pe care o cunosc eu), capabila sa rateze ditamai panoul publicitar care-i pe pasarela de la Victoriei. Ce-i drept, nu l-ai ratat decat cu privirea. Panoul s-a dovedit invizibil pentru ochii tai mari si negri, dar foarte vizibil pentru frunte. Singurul om care a venit la acel curs plin de sange in par si care se intreba de ce simte rece unde-i incepe fruntea. N-avusesesi timp sa pui mana la cap sa vezi ce s-a intamplat si nici nu ai inteles de ce toata lumea din metrou se uita ciudat la tine.  
Auzi AcZ o singura intrebare am dupa atatia ani: Ai sarit ca sa-l lovesti? Pare cam sus pentru tine si sigur n-aveai tocuri in ziua aia.
Esti una la un milion! ABSOLUT!!!!

2 comentarii:

  1. o mica mentiune pentru autor AcZ are ochi mari si verzi...atat de vezi incat nu inteleg cum i-ai vazut tu negri? Hmmm...Nici o indoiala ca iti este o prietena tare apropiata.
    Hai noroc
    PS: Nimic nu se iroseste cu prieteni se impartaseste (ca nu so fi bucurat singura de sticla;-) )

    RăspundețiȘtergere
  2. Bun, nu știu despre cine vorbești dar pare o ființă ABSOLUT extraordinară :)) Simt că are niște caracteristici unice: e punctuală, e atentă, e calculată, are o vedere de invidiat, dă dovadă de un simț al orientării și al calculului distanțelor desăvârșit și, nu în ultimul rând nu e deloc pretențioasă.
    Da, pare a fi norocoasă, luând în calcul toate accidentele prin care a trecut și pentru modul în care i se aranjează totul în viață, uneori fără a-și da seama; dar e sigur norocoasă pentru că a avut șansa de a întâlni câteva persoane pe care vrea să le țină aproape de ea pentru tot restul vieții :) (persoane printre care te afli)

    Much love!
    J :*

    RăspundețiȘtergere