vineri, 18 noiembrie 2011

Azi, de ziua ta...


...pentru ca esti prietena mea si cititoare fidela (ptiu...un + si pentru ca esti singurul om in viata care promoveaza blogul asta pe toate canalele chiar si cand eu refuz sa o fac), dar si pentru ca n-am gasit inca masina aia care face bani, pomul in care cresc sau modalitatea prin care altii zici ca ii c*c* zilnic, m-am decis sa c*c o postare si sa te fac de cacao de ziua ta. Asadar si prin urmare - pentru ca pot si tu nu ai ce face in privinta asta am sa scriu despre:
- “Sus pe boxe! Sus pe boxe!”. Ia zi tu cine cadea cu gratie si paralizie in spatiul gol dintre boxe??? Noroc ca te-au echilibrat tocurile. Mi-era teama ca daca ai fi avut adidasi riscai sa iti sucesti glezna.
- Sunt mandra pentru ca te cunosc - esti singura persoana capabila sa alerge pe tocuri, si la fel de capabila sa-si suceasca piciorul in adidasi, mergand agale pe strada. Esti o diva!
- Mandra stea esti tu, mah! Ia sa-mi zici tu mie care-i unica persoana capabila sa se tag-uiasca in pozele din club in conditiile in care toti ceilalti dau “report this picture”, il ameninta pe fotograf cu indesarea aparatului in zone pe care nici soarele nu doreste sa le vada, ii promit managerului ca nu vor mai pune piciorul in club niciodata si fac conferinte telefonice si preinfarct cand vad pozele cu pricina. Sa auzim cine?!?
- Cine imi promite mie zile lungi la piscina? Cine ma face pe mine sa car dintr-o parte a orasului ditamai bagajul pt un week-end de pomina, pentru ca in final totul sa se transforme intr-un mare stat in casa cu o iesire in clubul de langa mine? Cine? Oare cine? Te tin minte, sa stii!
- Cine ia o lecitina ca sa nu uite sa se trezeasca dimineata si inca o lecitina ca sa nu uite sa o ia pe prima. Si cine are totusi nevoie de reminder la telefon ca sa nu uite sa ia cele doua lecitine? Nu tu! Am zis! Nu TU!
- De ziua ta eu nu merg la “buntzi-buntzi” pentru ca no tengo chestiile alea care face lumea sa se invarte...zi-le mah, cum ii zice la draciile alea???!!> Apreciez ca ai reusit sa vii dupa ce ai prins toate semafoarele din oras pe rosu si soferul s-a pierdut ca asa-i viata: de la o iesire a orasului la cealalta e drum lung si anevoios. Si un mare + si pentru ca ai uitat ca se schimbase ora. Alt + pentru ca dupa primul pahar de vodca ne strigai pe toti astfel: “Be gu mini, bah!!!”. Nu-i nimic, noi te iubim si asa si d-asta dupa inca 2 pahare ti-am pus apa cu suc de portocale. Na, ca ti-am zis.
- Ia un credit de 5 euro. Sa nu-ti activezi extra-optiunea cu el. Asta-i pentru consumat in urmatoarele 5 minute dupa ce l-ai primit. Preferabil in alta retea decat a ta. Acu’ n-ai credit nici de apel. Nu-i nimic. Pentru ca te iubim, te verificam pe rand, la ore fixe. Da’ nici alt credit nu-ti mai dam pe mana. Venim si-l activam noi, sa fim siguri.
- Cine are la sonerie o melodie duioasa cu papagali, capabila sa scoale si pe Maria-Antoaneta din morti, si un papagal care atunci cand se infiinteaza la usa ii cade degetul pe sonerie si ii intepeneste acolo de zici ca si un deget poate sa faca hernie de disc??? Eu nu! Tu, DA!

Hai, LA MULTI ANI! Sa traiesti mult si bine! Sa ma umpli de spume in continuare! Sa ma scoti la un suc pe bonuri! Sa vina ziua in care dupa ce joci la loto un bilet fara nici un numar bun, iti amintesti ca ai in portofel biletul castigator de luna trecuta! Sa afli ce inseamna “God bless you, as you!”. Sa nu uiti sa iti iei lecitina! Sa te distrezi de ziua ta ca niciodata pana acum!
Si pentru ca iti plac Robotzi iti spun sincer ca maine seara daca nu platesti tu: “Te p*s pe frunte cand dormi!”, c-asa-i intre prieteni! N-ai sti ce-s dusmanii daca n-ai avea prieteni. :P

6 comentarii:

  1. De 2 ore de cand am citit articolul asta ma tot gandesc la cine oare te-ai referit????? Imi parea tata de cunoscuta fata asta....:-)
    Bigg it up for S! Hai sa iti traiasca!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acu', zi tu sincer...stii vreo alta persoana incapabila sa se deplaseze in adidasi, dar care merge ca pe norisori cand are ditamai tocurile in picioare???? S rules!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dra S, acel "vaaaai:))) :*:*:*:*", banuiesc ca a fost insotit si de o lacrima in coltul ochiului drept si de o caldura in inimioara in coltul "colegilor de facultate, deveniti prieteni intre timp", nu?

    RăspundețiȘtergere
  4. DA cu toata inima!! Te iubesc, draga mea :*:*:*:* <3<3<3<3<3<3<3

    RăspundețiȘtergere