marți, 13 octombrie 2009

Viata reala vs viata virtuala

Azi sunt Houdini. Maine sunt Maica Tereza. Joi sunt Dalai Lama. Vineri sunt o curva. Sambata sunt barbat ca sa pot agata curve. Duminica sunt Creatorul lumii si ma odihnesc. Luni – mai am timp sa ma decid cine voi fi. Sunt sau de fapt as putea fi toate astea in Second Life si WOW si alte astfel de medii de socializare virtuale.
Intrebarea cheie cu raspunsul « broasca » este « Cine sunt eu, de fapt, in viata reala ? »
Mai nou, toata lumea socializeaza pe net in diverse alte lumi virtuale menite sa le umple golurile existentei lor. Tuturor le este lene sa iasa din casa si sa se intalneasca cu prietenii dar se suna ca sa-si dea intalnire « in cafeneau X din New York » - NY-ul din SL. Nu mai cheltuie nimeni bani in cafenelele reale pentru ca acum pot bea in cele virtuale unde totul se taxeaza in lindeni.
Toti sunt fotografi, artisti sau mici intreprinzatori in SL unde exista chiar si banci.
Nu conteaza ca in viata reala puradeii iti mor de foame, traiesti intr-o cocioaba si striga jumatatea ta, care te-a luat cu acte pe vremea cand erai inca intreg la cap, ca oala in care curge apa din tavan cand ploua s-a umplut si trebuie golita. Nimic din toate astea nu mai conteaza atata timp cat in SL esti un antreprenor de succes si ai tot ce ti-ai fi putut dori.
Esti prea obosit ca sa iti mai faci exercitiile de dimineata sau de seara sau ca sa te duci la sala ? Nu-i nimic, in SL poti sa te antrenezi fara probleme. Vei arata impecabil in mediul virtual. In realitate iti vei conserva investitia facuta cu sudoare prin ingurgitarea a 4 fripturi pe zi, 2-3 beri si cateva prajituri in momentele de depresie si dezamagire absoluta.
Dragii mei, daca nu aveti timp sa va vedeti cu prietenii dati-le un telefon si intrebati-i de sanatate. Faceti planuri reale pt week-end. Cheltuiti banii intr-o excursie reala nu virtuala. Beti un suc in lumea asta nu in cea virtuala. Daca aveti timp sa stati in SL, WOW si alte astfel de « lumi » inseamna ca aveti timp liber deci vizitati-o pe Maricica. Pe vecina de sub voi, de langa voi, de la 6 sau din blocul de alaturi. Pe creata aia cu care ati copilarit si pe care o intalniti acum mereu in mediul virtual dar pe care pe strada probabil ca nu o recunoasteti.
Ursuletul gri m-a rugat sa-mi fac cont in SL. Mi-am facut. De 2 ori (prea multe dupa parerea mea). Am uitat parola de la ambele. Pe-al 3lea nu-l mai fac. Parol. Si daca citesti ursuletule gri, si stiu sigur ca citesti postul asta - vreau colier, cercei si inele cu diamante si safire si rubine in viata asta nu in aia virtuala.
Poate ca am exagerat putin insa eu vreau ca atunci cand o sa ma marit si cand o sa mor sa am parte de ceremonii reale nu virtuale cu oameni reali care ma cunosc pe mine nu pe avatarul creat de mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu