luni, 7 decembrie 2009

O dupa-amiaza "accidentala"

Da, da, da...asa a fost. Am venit de la munca mai devreme si cred ca m-au atins blestemele colegilor pt ca de vreo cateva zile plec inaintea lor...ce-s eu de vina ca deocamdata departamentul meu nu-i complet functional? Si pt ca nu are rost sa stau degeaba la birou prefer sa stau degeaba acasa sau la un suc cu prietenii.
Asa am procedat si azi...dar cred ca m-au injurat lighioanele.
Cand am ajuns acasa m-am taiat intr-o conserva in palma. Am oprit hemoragia si am trecut peste pt ca oricum nu folosesc f mult mana stanga si suport destul de bine durerea.
Prin nu stiu ce "minune" am reusit insa sa-mi sucesc cumva si mana dreapta...acum scriu cu stanga pt ca dreapta e in incapacitate de lucru si a solicitat concediu medical pt imobilizare in fasa elastica.
Acu' problema cea mai stringenta e ca asa cum metionam mai sus eu sunt dreptace convinsa. E usor sa tastezi cu stanga...relativ cel putin, dar ce fac eu la munca? Ce fac eu cand voi vrea sa mananc maine la pranz cu cutit si furculita? Ce voi face cand va trebui sa iau notite la sedinta de maine? Ce mai fac cand va trebui sa ma spal/imbrac/fardez etc maine dimineata? Si mai rau cum imi fac eu patul in seara asta doar cu mana stanga? Parca vad ca o sa-mi ia 20 de min numai sa aranjez cearceaful...ufff...sper sa nu ma mai doara mana maine. Deja ma doare si capul de la atata panica.
Partea proasta e ca sunt predispusa accidentelor stupide in general. Dar mai stupid decat accidentele in sine e faptul ca rareori imi dau seama cand s-a intamplat pt ca in general nu ma doare imediat. Si asa apar eu mereu cu vanatai greu identificabile in timp si spatiu.
Rog pe cei dornici sa ma cafteasca sa imi permita sa le dau o palma si un IOU cu mentiunea ca de indata ce voi putea strange pumnii vom relua. Nu ar da nimeni intr-o persoana aflata in incapacitatea de a se apara, nu-i asa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu