marți, 1 decembrie 2009

Despre nimicuri

Sau aproape nimicuri - pentru ca asta am facut in ultima vreme.

A trecut ziua mea de mai bine de o luna, dar inca mai primesc cadouri ceea ce e super misto. Am primit mai multe urari decat ma asteptam. Pentru cine mi-a lasat pe facebook, va anunt prieteneste, pt ca imi sunteti dragi, sa nu va mai agitati pe acolo pt ca nu-i scena mea pe site-urile de socializare. Contul acela fost realizat ca un compromis, asta nu inseamna ca trebuie sa-l si intretin prea des.
Intre ziua mea si sfarsitul lui noiembrie m-a lovit depresia, dar si-a facut repede bagajul si a plecat – cica nu-s gazda buna nici macar pt ea. Sunt sigura ca va reveni totusi la un moment dat, probabil cand va considera ca am inceput sa o uit.
Mi-am revazut prietenii vechi pe care nu-i mai vazusem de mai mult de 1 an. S-a convins lumea ca mai traiesc. Si eu ma bucur ca sunteti bine asa ca ne vedem din nou la anu’.
Si pentru ca afara e foarte cald inca in perioada asta am avut si probleme cu apa calda si aia rece. Nu le-am cauzat eu ci baietii de la termoficare. Simpatici din fire ne-au pus un anunt pe usa blocului cum ca in ziua Z intre orele X si Y nu vom avea apa rece. Asta a fost in prima zi. Doua zile mai tarziu nu aveam apa calda. In saptamana urmatoare faza s-a repetat – intai cu apa rece si apoi aia calda. De data asta fara hartiute lipite. Cred ca ramasesera fara hartie si au facut economie considerand ca daca ne-au anuntat o data ne dam noi seama dupa aia cum sta treaba.
In week-end am fost sa socializez cu jumate din Bucuresti in AFI…sa moara ce-am pe casa daca ma mai duc curand. Cum palaria mea (n-am dar suna mai bine decat p*** mea ca nici d-aia n-am si am si promis ca nu mai vb urat), poate cineva sa mearga la mall doar ca sa manance. Bah, manca-v-as sufletul in magazine batea vantul, iar la KFC si pizzerie se statea la coada si cate 1h. Prietenii mei au tinut mortis sa manance KFC. Eu mi-am luat o gauffre pt ca era coada mai mica acolo - numai 5 minute de asteptare. A fost cam nasoala perioada dintre momentul in care mi-am terminat gustarea si momentul in care au venit ei victoriosi cu puii de la KFC pt ca am refuzat cel putin 7 oameni care doreau sa ia un scaun de la masa mea. Cel mai nasol a fost cand am incercat sa-i explic unui strain ca nu-i dau scaunul pt ca mai am 3 prieteni si ala nu intelegea.
La o socoteala logica si simpla de altfel am decis ca data viitoare fac cumparaturi in AFI si mananc in Plaza pt ca acolo sigur nu e aproape nimeni. Cat m-am holbat eu pe acolo – atunci cand nu aparam scaunele de la masa mi-am dat seama ca oamenii merg la mall ca sa fie vazuti de alte specimene din rasa lor, care nu s-ar plimba prin parc sau nu s-ar duce la teatru nici moarte. Nu-i nimic, duceti-va voi in mall si lasati locurile interesante libere, mie imi place sa admir exponatele la muzeu asa ca nu treceti pe acolo pt ca nu vreau sa va admir ghiulurile si batistele pe post de fuste. La teatru pot sa-mi iau bilet ieftin si sa stau unde-i mai scump pt ca oricum e din ce in ce mai gol. Vor falimenta si muzeele curand iar mall-urile cu manechinele lor din vitrina vor deveni noile muzee pt ca oricum in perioada asta de criza cei mai multi se uita doar fara sa cumpere in asteptarea reducerilor.
De vreo 2 saptamani am job nou si deocamdata imi place. Din motive de siguranta pt propria mea persoana cand am primit vestea cea buna m-am tratat cu suc si nu cu alcool cum as fi facut in mod normal, dar asta-i alta poveste.
Acum, de cand am slujba noua dorm mai mult cica. Gainile sunt noile mele prietene pt ca ne culcam si ne trezim la aproximativ aceleasi ore. Nu ma mai culc la 2-3 dimineata pt ca ma trezesc la 6-7 nu la 9. Acum la 9 tre sa fiu la birou. N-am mai lucrat de la ora 9 de vreo 2 ani asa ca este mai dureros decat suna.
Si pt ca mi-am amintit ca tre sa dorm devreme ar cam fi cazul sa inchei si pe aici pentru ca maine ma duc la munca si e trecut de noua mea ora de somn.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu